reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Veronika Nemcova

Veronika Nemcova

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Rozbitá Pudrenka Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Tolerancia v smere priorít

Veronika Nemcova

Tolerancia v smere priorít

Mozno su to zle skusenosti, mozno ste paranoidny, trebars si len radi prezivate telenovelu. Aby jeden dôveroval, druhy mu musi ubezpecit ze to je mozne. Staviate si hranicu tolerancie, ktoru sa zda ze prekrocite, ci uz koli nevyspelemu veku, jesitnosti, stupidite alebo lubovolne inemu dôvodu, ktory, taktiez staviate vysoko.

  • 26. apr 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 289x
  • 1
Moralne Rodicovske Opatrenia

Veronika Nemcova

Moralne Rodicovske Opatrenia

Pamatam sa, ako minuly rok, okolo tohto isteho casu, bola som u otca na navsteve. Neuveritelne, dokonca bol pritomny. Zrazu mi vojde do izby, ktoru teda cirka rok povazujem za svoju-u-neho, ze ci by som prenho nemohla nieco urobit, pomoct mu. Inak, som sa potesila, ze to bude fakt nieco super, taka imitacia obligacneho spojenia, alebo pomoct s robotou, vypocut si melodiu, rozobrat moj nazor, hocico. Ale toto by som nebola predvidala.

  • 23. nov 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Láska sa kŕmi na láske.. dám tomu gýčovy názov

Veronika Nemcova

Láska sa kŕmi na láske.. dám tomu gýčovy názov

Hladím von z okna, do zraku zapadá stará ošantaná budova s obrovským červeným nadpisom, v noci dokonca neónovo a pestro no zničene bliká. Ako nádej. Mám pocit absolutnej prázdnoty a neviem ako ho opísať. Proste prázdno. Zapíjam ľahké víno k večeri čo ma čaká hneď za počítačom ale skončí asi spať v chladničke, prípadne v koši. Sladká chuť.. prisávať si cukor na jazyk. Mlčky naďalej hladiť von oknom je jediné čo ma napadá. Nemám silu ani rozmýšľať a cítiť či som nahnevaná a frustrovaná alebo smutná so žiaľom čo sa prilepuje na mňa ako tie otravné žuvačky na chodníkoch do ktorých sa mi väčšinou zapichujú opätky. Pes tu kňučí, feny hárajú, len kvôli tomu sa vie ten pes dať do emocionálneho stavu „plakania.“ Kvôli tomu že nemôže tr-kat. Pred tým som dnes plakala ale ani to už nevládzem. Trvalo to asi nekonečných desať minút s úplným záchvatom a potom prázdno. A to prázdno zabíja, lebo nič necítim. Žiadnu radosť, žiaden cieľ.

  • 20. máj 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Zakomplexované ženy, skvelí muži

Veronika Nemcova

Zakomplexované ženy, skvelí muži

Zdá sa že všetko ide v určitej symfónii. Existujú ženy, ktore budú mat radi muža rovnako ľahko ako akykoľvek ustrašený produkt strednej triedy – chráneneho života.

  • 5. máj 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 45
Dekadencia

Veronika Nemcova

Dekadencia

Páni v oblekoch už veselo postávajú pri barových stoloch, pijú šampanské a rozoberajú ich biznisové transakcie dna, manželky, deti, nové autá; veci na ktorým ich im nezáleží až tak ako na tej čašníčke vo vysokých lodičkách čo roznáša bourbon, alebo modelkách ktoré sa tradične umelo usmievajú a poskytujú príjemný nadhľad do ich výstrihov.

  • 4. máj 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
reklama
Story tale ending ?

Veronika Nemcova

Story tale ending ?

Prečo niečo nemôže trvať na vždy? A nemyslím hocičo, ale konkrétne vzťah, láska, opätovanie citov? Nemyslím si že existuje vzťah kde sa majú obidvaja tak isto radi, nie neni to súťaž „kto ma koho radšej,“ ale prostý fakt, že jeden z nich ma väčší pocit lásky; inak to vníma a prežíva.

  • 16. apr 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 303x
  • 17
Moderná Láska

Veronika Nemcova

Moderná Láska

Je to trápne s týmto územím.

  • 14. apr 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu